Sommarskont och kattungar :)

Hej pa er alla! 
det var ett tag sedan nu...
Kom hem i forgar fran en superharlig tvavackorsresa till min underbare fastman i Skottland. :) 
Solen sken, faglarna kvittrade, vi tog langa promenader och gjorde i stort sett allt utom att plugga -fantastiskt harligt!! (att jag sedan var dar for att fa ett par veckors lugn och ro sa att jag kunde plugga ar ju en helt annan historia :D )
medan jag var dar, sa firade vi tva ar!! Svart att forsta att vi har varit tillsammans sa lange, samtidigt sa kanns det som att vi alltid har varit tillsammans! :D
                                                                                                                             my favorite place on earth
                                                                                                             The cocoa tree, Pittenweem, 
                                                                                                               mitt favoritstalle och dar vi
                                                                                                                                firade tva ar :)


 oh vad det ar harligt att vara kar!! :D pa tal om det. Brollopet! Klanningarna ar alla bestallda! :D och inbjudningarna ar ute utom tre som jag inte kan fa addresses till ;( men har ar i alla fall brudtarnsklanningen.jag vet att den har ar i gult, men dem jag bestallde ar i smaragdgront/morkgront:)  enjoy!
 :) curtesy of kelseyrose.co.uk
                         framsidan :) 








curtesy of kelseyrose.co.uk                    curtesy of kelseyrose.co.uk
  baksidan :) detalj pa framsidan :) 





Sa jag att sommaren ar har??!! Det ar den!! :D antligen! 
solen skiner, manniskor ar glada och man kan faktiskt sitta ute utan att frysa till is!! :D tihi Gud ar god!! 

Kommer ni ihag Sky, min lilla kattunge, som nu ar var lilla kattunge? hon bestammde sig for att fa kattungar!! samma morgon jag skulle aka hem!!! LOL :D sa bade Daniel och jag satt uppe fran klockan tva till sex ma morgonen for att kolla att allt gick som det ska. Det gjorde det, sa nu har vi fyra kattungar till!! phew! och vi som tyckte att det rackte med tva! :D vi har nu sex katter mina damer och herrar! bilder kommer sa fort som jag lyckas fa nagra bra av dem. :) men jag kan tala om att tva ar svartvita och tva ar tigerrandiga i svart och kola :) de finaste kattungar jag nagonsin sett!! men jag ar ju lite subjektiv forstass ;) tihi! lilla sky har nu blivit mamma :)
                      var lilla Sky har blivit mamma :)


nu ska jag ut och njuta av solen medan den skiner :) 
ta hand om er! 



 



Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt att du & Daniel hade det mysigt! :) The coffee shop ser mysig ut :)

Oh man, klänningen är jättefin! :D Två tummar upp, Malin! Vart hittade du den?

Good news med kattungarna! :D Har ni tänkt på namn än? :)

Älskar dig, kramar!

2010-05-23 @ 21:55:05
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: Syrran

oh du maste se the cocoa tree!! du kommer att alska den!! :)



sa glad att du gillade klanningen! :D alla tre gillar den! otroligt och fantastiskt! :D hittade den i en lite bridal boutique i Belfast :)



vi ska kalla en av kattungarna Luke after du-vet-vem :D lol!! jag ska forsoka kalla en anna Lorelai om jag kan overtyga Daniel om att det ar en bra ide ;)



Alskar dig! kramar!



p.s kolla mitt nya inlagg! tihi!!



2010-05-24 @ 15:08:08
URL: http://theswedeturnedparsnip.blogg.se/
Postat av: Madde

Du får definitivt visa mig det någon gång! :)



Haha, vad härligt! high five Det gjorde du bra, Malin. :)



HAHA! That's awesome! Älskar idén med Lorelai, försök övertala Daniel! Längtar tills jag får se dom små liven. :) Finns det någon chans att vi kan ses i sommar?



Älskar dig massormassormassor!

2010-05-31 @ 23:44:06
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0