hjalp vad tar tiden vagen!!!! :O

Ena studen beger jag mig till statshuset for att rosta, nasta stund har jag halsat pa vanner, handlat mat, atit middag, diskat,fixat med inbjudningar sett en film och bakat bullar samt haft 10 pers over for frukost --och det ar lunchdags nasta dag!! :D 
galet varre! bakade 80 bullar i morse. gissa hur manga som ar kvar? 5!! :D lol jag gifter mig med ett kakmonster!! tihi!! pa tal om min fantastiska fiance sa gav han mig sasong 4 av Gilmore Girls i 2 ars present! :D otroligt att tva ar har gatt sa snabbt! ofattbart hur vara liv har forandrats under de tva aren. :) 
I love how you dazzle me with your smile
I love how your eyes glitter when you look at me
I love how you wrap your arms around me a bury me in a hug
I love that you listen to me 
and how you're always there for me
and my love, I'm yours forevermore! 












Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som du har haft fullt upp! :D

Grattis till 2 år!

2010-05-08 @ 17:14:32
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: Syrran

lol! ja det kan man saga! jag saknar att prata med dig varje dag dock! ;( ska forsoka stjala till mig tid att skriva mer ;) hur ar det med dig?

2010-05-23 @ 13:27:43
Postat av: Madde

Samma här! :(

Det är bra, försöker få allt gjort till avslutningen!! x) Sj?

Förresten, kommer du kunna komma hem till Sverige då?

2010-05-23 @ 15:15:20
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0