Election day and grumpy cats

Hej igen!! 
har lite catching up to do nar det galler min blogg tror jag :D 
Ar i var lilla underbara Pittenweem igen!! YAY!!! tanken ar att jag ska plgga till mina finals men men vi far val se hur det gar med det... ;) 
igar var min forsta dag har och jag dok beslutsamnt ned bland papper, pennor och lack for att knapa ihop de sista inbjudningskorten till vart brollop!! :D Hoppas pa att fa de sista ivagskickade idag. Typiskt nog sa fick vi slut pa skottsrutigt band nar vi hade 5 kort kvar att gora! typiskt oss! lol :D men vi har en plan! tihi, vi ska ga ner till vart favorit cafe och se om de later oss kopa lite av deras band som de anvander till att knyta ihop pasar med chocklad! genious!! tihi. fortsattning foljer tihi ;) 
nu ropade Daniel pa mig. vi ska ner och rosta pa nasta premiarminister. eller, han ska rosta, jag far vanta till senare i somma nar vi svenskar rostar pa statsminister. men eftersom det ar Daniels forsta rost nagonsin sa tankte jag folja med honom so sallskap :) 
skriver mer nar jag kommer hem! 
bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0