94 days left to the BIG day! :D

Tihi! 94 dagar och jag blir Mrs. Pollin :D tihi! 
sitter och forsoker plugga till min sista exam/final. Vems ide var det att klamma in en hel termins arbete i EN exam!!!! galna britter!!! oh well, Onsdag 11.30 sa ar jag friii!!!!!!!!!!!! YAY!!!!! ska bli sa harligt med sommarlov (i tva veckor innan vi ska tillbaka till skolan for en avslutningsvecka. igen: Galna britter!! ). Ska bli sa harligt att komma hem till lilla Oland igen aven om det bara ar for ett par dagar och njuta av att hanga med min syster och njuta av den svenska sommaren!! :D
 
Back to the books! forsoker smyga in en uppdatering lite senare. :) 
tills dess: enjoy the summer! ;) 

Kommentarer
Postat av: Madde

93 dagar nu! :D



Håll upp hoppet, Malin! Snart blir du fri! :) Är så excited inför att du kommer hem! Ska bli superkul!! :D

2010-05-31 @ 23:41:40
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0