Hmm the fall over didn't last long :D

lol! 5 mins efter mitt senaste inlagg fick jag en overvaldigande lust att stada! *shock* Detta hander ungefar en gang om aret, sa jag bestamde mig for att ta tjuren vid hornen och ta till vara pa detta ovantade energitillskott och ta itu med vart minst sagt ..eh...ostadade hus for att utrycka det milt. ;) sagt och gjort! MEd skurtrasa i hand, musik pa hogsta volym borjade jag med hallen. Nu tva nej tre timmar senare har jag blivit klar med hallen och vardagsrummet!! phew!! hjalp vad mycket skolstenciler och damm jag hittade!! :o

ungefar sa har sag det ut: (obs! googlebild ;) )




LOL!
men nu ar det rent och fint sa jag ska ta en kopp te och hamta andan lite innan jag tar itu med matrummet och koket! :O ojojoj!! lol!

ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0