Church, picnic and then fall over in a corner ;)

ar precis hemma fran kyrkan. Det var ugndommarna och sondagskolan som ledde motet idag, sa det var sang och teater for hela slanten. Vara sma sondagskolbarn sjong nagra sanger med rorelser (sa adorable :) ) och laste ett par berattelser. En handlad om en farahede och hur en hyrd faraherde inde brydde sig om faren, sa om en varg kom sa la han benen pa ryggen och overgav de sma lammen. Men en god farahede som agde faren kande faren och de kande honom. Han overger dem aldrig utan skyddar dem. avslutningsvis berattade dem hur Jesus ar var faraherde som alltid finns dar for oss och aldrig overger oss under svara tider. Fick mig att tanka pa "footprints"



- Mary Stevenson

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, hjälp vad du bloggar! :D Jag var inne här på din blogg för att kommentera ett inlägg och sedan när jag tryckte på "Till bloggens startsida" VIPS så var det ett nytt inlägg! Jättekul att höra what you're up to. :)



Aw, låter mysigt med gudtjänst som barnen håller i! Här hemma har vi ibland "Stora & Små" gudtjänster då barnkören(som jag spelar till) är med och sjunger och gör rörelser. Adorable!!



Jag kommer ihåg din "Footprints"-affisch. Jag tyckte om att gå in i ditt rum, sätta mig på sängen, kolla på den och bara tänka när du var iväg på bibelskola och Irland.



Älskar dig!!

2010-06-13 @ 16:47:10
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: Malin

hihi! tankte att jag skulle "catch up" lite nu eftersom det var sa lange sedan jag bloggade :D nar man val borjar sa blir man ju fast :D lol! i keep rembere things to blog about! :D lol!



jag uppdaterade sista bloggen lite, med datorn fattade inte att det var en uppdatering sa den publicerade bada tva! :D lol!



det var jatteharligt att se de sma liven uppe pa scenen! really adorable! :D



Ar sa glad att den betyder nagot for dig ocksa!! det hjalpte mig sa mycket nar jag bodde hemma. Det hjalpte mig att komma ihag att Gud var alltid vid min sida -till och med bar mig aven om det inte alltid kandes sa! Det otroliga med honom ar ju att han ar constant. han adras aldrig. om han sager att han ar dar for oss sa ar han det -for evigt! :)



vad hande med affishen??? kommer inte ihag om jag tog ner den eller om den fortfarande ar dar...



alskar dig sa sa mycket!!!

kramar!

2010-06-13 @ 17:09:13
URL: http://theswedeturnedparsnip

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0